Fakty o posolstvách varovania od Írky Mary Carberry alebo aj MBM

„ Lebo vystúpia falošní mesiáši a falošní proroci a budú robiť veľké znamenia a zázraky, aby zviedli, ak je to možné, aj vyvolených"



Najvyšší exorcista Gabrielle Amroth o posolstvách (autor knihy Posledný Exorcista, atď)

11.02.2014 21:50

Diabol sice hovori pravdu,iba ked ju najvacsmi netreba

Diabol sice hovori pravdu, ale vtedy, ked ju najvacsmi netreba 
diabol bol vrah od počiatku a nezotrval v pravde, lebo v ňom pravdy niet. Keď luhá, hovorí zo seba, lebo je luhár a otec lži. (Jn 8, 44).. Klamstvo je prirodzenosťou satana. 

Raz ked Otec Pater Amort konal exorcizmus diabol povedal ze vyjde z posadnuteho na sviatok Panny Marie. V den sviatku Panny Marie bol ten posadnuty s Patrom a ked sa ho pytal preco neodysiel. Povedal : ci nevies ze som otvom lži? Knaz prikazuje hovorit pravdu v mene Pana Jezisa Krista. Boh to dopustil aby sme sa poučili jeho prefikanosti. 
Mohol by som Vám rozpísať jednej pani, ktorá mi hovorila, že k počuje hlas Ježiša Krista, dokonca sa jej aj sám tak predstavoval. Odovzdávala mi posolstvá (mám ich odložené), v ktorých ju ten hlas povzbudzoval veľa a modliť, robiť veľa dobrých skutkov, dokonca sa aj o mne samom vyjadril, že som pastier na správnom mieste apod. Hovoril aj o jej dcére, ktorá jej predtým zomrela, že je v nebi. 

Lenže na základe istých požiadaviek voči mne, ktoré neboli celkom v súlade s mojím pastoračným poslaním, som tej pani povedal, že ten hlas určite nie je od Boha. 

Na druhý či tretí deň mi zavolala, že ten hlas sa jej priznal, že je to diabol. A žiaľ, psychický stav tej pani sa tak zhoršil, že sa musela klinicky liečiť na psychiatrii. A to ju ten hlas, ani mňa nežiadal nič zlé! Budte opatrní voči falošním darom !

P.Gabriel Amorth:
     Diabol môže povedaťže sa musíme modliť veľaa postiť, a potom hovoriť falošné veci ako tieproti pápežovi FrantiškoviHovorí, aby sme sa modliliale dodávaže František pápež je falošný prorok.

     Mal som niekoľko prípadovv ktorých diabol tak urobilOn bol vždy diabol, povedal rýchlomodliť saa potom dodal skutky proti Cirkvi"


Viac tu: https://sekty-okultizmus.meu.zoznam.sk/news/rimsky-exorcista-p-gabriel-amorth-k-falosnym-zjaveniam-od-marie-b-m-z-irska-/
Vytvorte si vlastné stránky zadarmo: https://www.webnode.sk

Sv.Augustín upozorňoval, že máme sa vyhýbať veštcom ( okultiztom, liečitelom, atd. )a to zvlášť, keď hovoria pravdu.

Diabol sice hovori pravdu, ale vtedy, ked ju najvacsmi netreba 
diabol bol vrah od počiatku a nezotrval v pravde, lebo v ňom pravdy niet. Keď luhá, hovorí zo seba, lebo je luhár a otec lži. (Jn 8, 44).. Klamstvo je prirodzenosťou satana.

zdroj : https://sexpredmanzelstvom.ic.cz/hriechy%20proti%20duchu%20svatemu/MOZE_DIABOL_HOVORIT_PRAVDU/MOZE_DIABOL_HOVORIT_PRAVDU.htm